Nové vlastnosti WIS ve verzi 2.13.

  • spuštěno EET

 

Nové vlastnosti WIS ve verzi 2.13.007

  • Účetnictví -> sestavy
    • Výkazy - opravena chyba. Nastala v případě, že ve filtru bylo zadáno „Období do“ > 12
  • Účetnictví -> Státní výkazy (doklady i sestavy)
    • byla vypnutá editace "období od" kvůli způsobu výpočtu: Výpočty jsou udělané tak, že počítají stav k 1.1. + stav za zadané období. Kdyby bylo zadané období od 2 do 2, nezapočítal by se stav za leden vůbec.
    • Úprava v dokladu - editace "období od" se přepíná podle typu dokladu – v rozvaze je needitovatelná, ve výkazu zisků a ztrát je editovatelný
    • Úprava v sestavě – „Období od“ je editovatelné, ale pokud si někdo zadá období od >1 a vybere rozvahu, program si automaticky nastaví období od = 1, aby se správně spočítaly stavy na účtech (v popisech filtru zůstane to, co zadal ve filtru)

 

Nové vlastnosti WIS ve verzi 2.13.008

  • Exporty/Importy
    • možnost ručního poslání dosud neodeslaného záznamu z Komunikace EET

 

Nové vlastnosti WIS ve verzi 2.13.009

  • podpora tisku EET informací přímo na hotovostně uhrazené odběratelské faktuře
  • Účetnitcví
    • upraven export do EPO2 rozvahy a výkazu zisků k dani z příjmu právnických osob na verzi DPPDP8_02.01.02

 

Nové vlastnosti WIS ve verzi 2.13.010

  • Účetnictví
    • opravou účetních výkazů ve verzi 2.13.007 zanesena chyba - nešly načíst detaily pro nový státní výkaz, opraveno

Nové vlastnosti WIS ve verzi 2.13.011

  • Odběratelé a fakturace
    • nešel uložit AR dobropis, nenaplnil se předmět plnění podle faktury
  • Exporty/Importy -> EET komunikace
    • opravena chybu filtru „Zpracovány v EET/Nezpracovány v EET“
  • Odběratelé a fakturace / Dodavatelé a fakturace
    • generování faktur podle šablon - v šabloně chyběl předmět plnění, takže se musí doplnit programově, v „Dodavatelích a fakturaci“ se vybere automaticky "-", v „Odběratelích a fakturaci“ se bere podle položky
  • Sklad -> sestavy
    • Stáří položek - doplnění vysvětlivky k datumům do záhlaví reportu
  • Sklad -> Rozpočítání nákladů
    • oprava chyby - program rozpočítal náklady i na zrušené doklady

Nové vlastnosti WIS ve verzi 2.13.012

  • Sklad -> sestavy - Skladový stav k datu
    • špatně fungoval filtr na množství
    • v reportu chyběla grupa podle popisu položky (pro položky se změněným popisem a nulovým množstvím to vypadalo, jako že nefunguje filtr, ale bylo to způsobeno jen rozdílným popisem)
    • sestava "podle položek" upravena podkladová data
  • Sklad -> sestava Stáří položek
    • přidán filtr na minimální datum posledního výdeje (tj, aby šly odfiltrovat jen položky za které neměly výdej od zadaného datumu)
  • Dodavatelé a fakturace -> Dodavatelská faktura
    • po editaci částky zaúčtované faktury se neaktualizuje částka účetní měny - pak i u faktur v účetní měně dojde při platbě ke kurzovému rozdílu - upraveno pro faktury v účetní měně - částka se aktualizuje vždy
  • Dodavatelé a fakturace ->  sestavy - Registr dokladů
    • nový report "Registr dokladů - košilky dokladů" pro hromadný tisk košilek dokladů, košilky jsou stejné jako při tisku přímo z dodavatelské fakury
    • vypnut filtr a zobrazení zjednodušených daňových dokladů (ty jsou už jen v modulu "Platební styk" v pokladních dokladech)
  • Majetek -> zařazení nákladů do knihy majetku
    • do seznamu zařazených nákladů na detailu zařazení přidán datum zařazení
  • Číselníky
    • možnost obnovení smazaného záznamu z historie
      • týká se položek, partnerů-všechny 3 karty, dodací adresy a bankovní účty partnerů, účetní objekty, kódy DPH, platební podmínky, dodací podmínky, způsob dopravy, odpisové skupiny k majetku, pracovníci ve výrobě, parametry MLM sítě, nastavení EPO
      • nelze obnovit:
  • kurzový lístek (ten se ani nedá v historii editovat)
  • účtový rozvrh (tam se hlídá, jestli na něj není zaúčtováno nebo není použit v propojovacích kódech. Je-li někde použit, nejde zrušit, musí se mu jen ukončit platnost. Není-li použit zruší se i s celou historií fyzicky)
    • oprava chyby - účtová osnova (syntetika účtů) - při vkládání nového záznamu přes kopii program kontroval kopírovaný účet v účetním deníku a nedovolil vožit nový účet, pokud už na starý bylo účtováno
  • Platební styk -> příkaz k úhradě
    • do seznamu v detailu přidány další informace - účet, kód banky, IBAN, BIC (aby se dala data zkontrolovat na první pohled)
  • Platební styk -> Přehled kreditů a debetů
    • rozšířeno pole s dodavatelským číslem pro daňové debety
    • dodavatelské číslo přidáno i do tisků daňových debetů
  • Platební styk -> ZDD přijatý - doplněno tlačítko "Změnit doklad" s možností změn textů v uložených ZDD (krátká poznámka v detailu se ale nezapisuje už do účetního deníku - problém dohledat, který je to řádek, takže se ani netiskne. Takže je potřeba zeditovat text v poznámce detailu i do účetního deníku)
  • Nákup -> sestavy - Doporučeno k objednání
    • přímo v programu přidán filtr na položky, které mají na kartě objednací úroveň > 0
    • stávající název reportu upraven: původně "Doporučeno k objednání" nově "Doporučeno k objednání - podle dodavatele"
    • nový report "Doporučeno k objednání - podle položky" - v podstatě je to sestava podle stavu skladu
  • Nákup -> sestavy - registr dodávek
    • u vrácených dodávek nebyla záporná částka - opraveny všechny reporty kromě "podle položek" (ten už byl v pořádku)
  • Prodej -> sestavy - registr DL
    • u vrácených DL nebyla záporná částka - opraveny všechny reporty kromě "podle položek" (ten už byl v pořádku)
  • Účetnictví -> přiznání DPH (doklad)
    • pole "Finančnímu úřadu" vypuštěno, není už potřeba, informace se berou z číselníku nastavení pro EPO