Jádro systému

  • definice pracovních rolí
  • nastavení přístupů k menu, funkcím aplikace a výstupním sestavám pro dané role
  • definice uživatelů a jejich zařazení do rolí
  • nastavení aplikace
  • nastavení uživatelského prostředí
  • zavedení firmy
  • údržba číselných řad dokladů
    • pro každý druh dokladu lze mít libovolné množství číselných řad
    • jak se mají řady při vkládání dokladů přednabízet se dá nastavit až na konkrétního uživatele
  • údržba výstupních sestav
    • možnost kopírovat sestavy a vytvářet si vlastní přehledy
  • servis aplikace
  • údržba dokumentace k aplikaci
    • možnost cizojazyčných popisů polí, hlášek a menu v aplikaci
    • možnost nastavit si vlastní jazyk aplikace a nahradit standardní popisy svými texty podle vlastní terminologie
  • možnost používání archivu dokumentů, do kterého lze zařadit libovolný soubor
    • soubory lze nechat buď na disku nebo je uložit přímo do databáze
    • pro každý doklad, majetek, výrobní rozpis, pro každou položku a každého partnera lze přiřadit libovolný počet dokumentů jako do archivu
  • možnost exportů výstupních sestav do různých formátů